מנהלי שירות לקוחות

 

לחץ להורדת טופס רישום

קורס ייחודי שנועד לספק מענה הולם לדרישות הפיקוח במשרד האוצר
ע"פ חוזרי שירות לקוחות שפורסמו על ידו ( 2011-9-7, 2012-10-4)


•  הקורס משלב בין ידיעת החוק והחוזרים לבין בניית הליכי עבודה, ניהול
   עובדים, בקרה ושיפור מתמיד.

• הקורס מיועד להכשיר מנהלי שירות לקוחות בארגון כנדרש בחוזרי האוצר.

למידת החקיקה
חוק הייעוץ, מחוייבות הסוכן / יועץ / גוף מוסדי, חוזר יישוב תביעות, חוזר השירות כולל בניית דו"ח שנתי ועוד...

הכשרה ייעודית לשירות לקוחות
מהות שירות הלקוחות ע"פ החוק, תפקיד מנהל השירות, מדדי שירות, ניהול צוות עובדים, ניהול תביעה, תלונות לקוחות ועוד...

נושאי לימוד: מבוא: דיני ביטוח, מושגים וחוקים בולטים, מעמד של סוכן / יועץ, רגולציה של 
                  הביטוח וכו'. החוק: חוזר שירות, חוזר יישוב תביעות. מהלכה למעשה: מבוא 
                  לעולם השירות, תיפקוד מנהלי שירות, יחסי ספק לקוח. כלי מדידה: איך מודדים שירות, 
                  איך מודדים נותן שירות, סקרים, מדד תלונות לקוח. טיפול בתלונות: מי מטפל, 
                  הליך הטיפול בתלונה, משוב, בקרה. נהלי עבודה: איך בונים נהלים, מבנה, 
                  הדרכה והטמעה, בקרה, הליך שיפור. סדנה התנהגותית.            


משך הקורס
7 מפגשים, שיעור פרונטאלי שבועי
32 שעות אקדמאיות

  בהנחיית גיליה משולם - יועצת ארגונית עם התמחות בענף הביטוח

תעודת גמר
התעודה אשר תוענק לסטודנטים היא תעודת "מנהל שירות לקוחות בביטוח" מטעם מכללת עדיף.
 

לקבלת הצעת מחיר וסילבוס נא לחץ כאן



 

 צוות מכללת "עדיף" מאחל לכם הצלחה בלימודיכם

 

 

נשמח ליצור אתכם קשר
לכל מידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
image
לפרטים והרשמה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם