למידע השאירו פרטיכם כאן!

ניהול סיכוני לקוח

בעולם בו קצב השינויים מזכיר מסיבת טרנס פרועה, זהו הזמן לשלב בלאדה של מקצועיות טהורה,

כמנהלי סיכוני לקוח, עלינו לספק מענה כלכלי ראוי לללקוח במקרה מימושו של סיכון כלשהו.

בכדי לספק מענה ראוי ללקוח, עלינו להכיר את עומק החשיפה של לקוחותינו לכל אחד מהסיכונים, לגדרם, ולספק להם פתרונות כלכליים מפורטים ומלאים במקרה התרחשותו של סיכון זה או אחר.

בקורס מנהלי סיכוני לקוח, איש המקצוע יתמחה בהבנת מערך הסיכונים להם חשוף הלקוח, בחינת עומק החשיפה לכל אחד מסיכונים אלה, גידורם הכלכלי בפריסה לתקופות, מציאת פתרונת רוחב ועומק, תוך ניצול משאבים ומקורות מידע שונים.

אנשי מקצוע העובדים בשיטה זו מגדילים באופן משמעותי את קצב המכירות וההכנסות בעסק ומגבירים את נאמנות הלקוח לאורך זמן.

השיטה פשוט עובדת לכל הכיוונים - win-win.

משך הקורס
6 מפגשים סדנאיים
36 שעות אקדמאיות

תנאי קבלה
בעלי רשיון ו/או לקראת קבלת רשיון בתחום הביטוח הפנסיוני
עובדי סוכנויות, פקידי/רכזי  שיווק בעולם הביטוח הפנסיוני

תעודת גמר
תעודת "מנהל/ת סיכוני לקוח" מטעם מכללת עדיף

תנאים
• הגשת פרוייקט
• הכנת כל העבודות
• 100% השתתפות

סילבוס

מיפוי סיכונים: מהו סיכון, הגבול בין דעה אישית למקצועיות, ערכו הכלכלי של האדם בתא המשפחתי
תשאול ואיסוף מידע, המסלקה ככלי עזר,  שקיפות כתנאי בסיסי
ניתוח כלכלי כחלק מניתוח סיכונים, מהם נכסי הלקוח, התחייבויות
גידור הסיכונים, מענה קיים , עומק החשיפה
פתרונות
הצגה ללקוח : פשטות ופשטנות, הבנה ותובנות

לקבלת פרטים נא לחץ כאן

 

 

צוות מכללת "עדיף" מאחל לכם הצלחה בלימודיכם