רפרנט פנסיוני בעידן הדיגיטלי
- שיפור וייעול עבודת הרפרנט/מנהל משרד: בניית תהליכי עבודה ברורים ,בפעילות הרפרנט ,תוך תיעוד ביצוע במשימות, עם דגש על כלים וטיפים לשיפור ולייעול העבודה.
- 2 המערכות crm המובילות בשוק: לימוד עקרונות של כל מערכת, במטרה להתאים לבנות ולתעד תהליכי העבודה במערכת הקיימת, תוך שימת לב לפעילויות שניתן לבצע באופן אוטומטי
- 3 מערכות המשך והקדמה על בינה מלאכותית: סקירה של מערכות עתידיות והכרה עם הפוטנציאל של בינה מלאכותית בתחום. .4 כלי בינה מלאכותית: הסבר ותרגול בשימוש בכלים שונים של בינה מלאכותית, המיועדים לניהול המשרד, שיווק, שירות, ועוד
להעמיק ולהרחיב את הידע והמיומנויות בתחומים של ניהול משרד, שימוש בטכנולוגיות חדשניות ויישום כלים מתקדמים של בינה מלאכותית לשיפור ולייעול העבודה.
בשנים האחרונות, עבודת סוכנויות הביטוח עברה שינויים משמעותיים. הופעת מוצרי ביטוח חדשים, רגולציות מתעדכנות, ובעיקר התקדמות טכנולוגית מהפכנית, כל אלו משפיעים ישירות על יעילות ורווחיות הסוכן. ידוע כי סוכן המתמקד בתפעול ושירות בלבד עלול למכור פחות ולייצר הכנסה נמוכה יותר למשרד. על מנת להתמודד עם אתגרים אלו, סוכנויות ביטוח איכותיות מתחייבות לשדרג את יכולות מנהלות ומנהלי המשרד שלהם. אנו גאים להציע השתלמות מקצועית חדשנית, מותאמת במיוחד לצרכים ולאתגרים הייחודיים העומדים בפני מנהלות ומנהלי משרד בתחום הביטוח.
4 מפגשים שבועיים ימי לימוד: חמישי שעות לימוד: 17:00-20:00
הקורס מיועד למנהלי/ות משרד בסוכנויות ורפרנטים שמעוניינים להרחיב את הידע והמיומנויות שלהם בתחומים הנ"ל, ולהעמיק את הבנתן בשימוש טכנולוגיות מתקדמות לשיפור העבודה.